ظهور در آخر الزمان

ظهور در آخر الزمان قطعی است ، اما حق کدام است ؟

طاهری : ترمز دستی ( عبادت ) بجا بود یا بجا نبود ؟!


استاد : " اونایی که میگن بجا بود ، دستشون رو بلند کنند ! "


فایل صوتی رو گوش کنید :


دوستان گرامی ،

شاید برای شما هم این اتفاق افتاده باشد و یا حداقل در طول دوره های

عرفان کیهانی دیده باشید

که افرادی پس از مدتی ، دیگر نمی توانند نماز بخوانند ، یا قرآن بخوانند ،

یا حتی صدای دعا را بشنوند !

این مصیبت ناشی از ارتباط های آلوده شیطانی ، بعنوان " ترمز دستی عبادت " توجیه می شود !!


توضیحاتی رو در ادامه ملاحظه فرمایید :

همه می دانیم ، در قرآن کریم توصیه های متعددی به "عبادت خداوندی" شده است .

اما :

آیا اینکه دستور به اخلاص در عبادت داده شده بمعنی جلوگیری از عبادت است ؟ یا بهبود آن ؟

منظور کمال عبادت بوده و یا قطع عبادت ؟

مسلما اگر پایه و اساس یک عمل وجود نداشته باشد ، دیگر کمال آن معنی ندارد !

مثل اینکه باغبانی درختان میوه باغش را جهت بالابردن کیفیت میوه ها به آتش بکشد !

شما می دانید که طبق دستور اسلام ، فریضه نماز در هر حالتی باید ادا شود

حتی نشسته یا خوابیده و یا حتی در حال دویدن !

پس این چه توجیهی است که افراد مشتاق عرفان را براحتی می باوراند که خیر ،

 خود هوشمندی الهی جلوی عبادت انسان را می گیرد !!

آیا متوجه نشدید، این ترفند شیطانی است که اجازه نمی دهد ،

انسان به طرف عبادت و نماز برود ،

 به اسم اینکه عبادتت خالصانه نیست !

پیشنهاد حقیر برای دوستانی که دچار این مشکل شده اند :

ابتدا کمی درباره این موضوع فکر کنید و بلحاظ عقلی بررسی کنید.

سپس توبه کرده و از خداوند طلب بخشش نمایید.

با کمک اتصال مثبت سه ، آلودگی های حلقه های قبلی را از بین ببرید !

 

در اینجا بد نیست مروری داشته باشیم  ،درباره ترک نماز !

ترك نماز، باعث انهدام دين

قال رسول الله صلى الله عليه وآله : من ترك صلاته متعمدا فقد هدم دينه ؛
كسى كه عملا نمازش را ترك كند، به تحقيق كه دينش را منهدم كرده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. ميزان الحكمه ، ج 5، ص 402)

نتيجه كمك به تارك نماز

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -:من اعان تارك الصلوة بلقمة او كسوة فكانما

قتل سبعين نبيا اولهم ادم و اخرهم محمد ؛
كسى كه ترك كننده نماز را به دادن طعامى يا لباسى يارى كند، مثل اين است كه هفتاد پيغبر را كشته ، كه اول آنها آدم ، و آخر آن ها محمد (ص) است .
(لئالى الاخبار، ص 395)

ترك نماز باعث حبط عمل

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -:من ترك صلاته حتى تفوته من غير عذر فقد حبط عمله ؛
كسى كه نمازش را بدون عذر ترك كند (نخواند) تا وقت آن بگذرد، عمل او نابود شده است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 203. ميزان الحكمه ، ج 5، ص 403)

فاصله كفر و ايمان

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -:بين العبد و بين الكفر ترك الصلاة ؛
فاصله كفر و بندگى ترك نماز است .
(بحارالانوار، ج 82، ص 202. ميزان الحكمه ، ج 5، ص 403)

مورد لعن واقع شدن

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -: تارك الصلاة ملعون فى التوراة ملعون فى الانجيل ملعون فى الزبور ملعون فى القران ملعون فى لسان جبرئيل ملعون فى لسان ميكائيل ملعون فى لسان اسرافيل ملعون فى لسان محمد ؛
ترك كننده نماز در تورات و انجيل و زبور و قرآن مورد لعنت قرار گرفته و به زبان جبرئيل و ميكائيل و اسرافيل و محمد (ص ) ملعون است .
(انوار الهداية ، ص 197، الحكم الزاهره ، ص 294)

دين و بى نمازى

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله - :اما الصلاة فلا خير فى دين لا صلاة فيه ؛
دينى كه در او نماز نباشد، فايده و خيرى ندارد (خيرى در آن نيست).
(سيره ابن هشام ، ج 3 - 4، ص 504)

راه ترك نماز

قال رسول الله - صلى الله عليه وآله -:ما بين المسلم و بين ان يكفر الا ان يترك الصلاة الفريضة متعمدا او يتهاون بها فلا يصليها؛
فاصله بين مسلمان و بين كفرش چيزى جز ترك نماز واجب نيست كه يا عمدا ترك نمايد و اصلا قبول نداشته باشد و يا از بى اعتنايى نماز نخواند.
(بحارالانوار، ج 82، ص 216. ميزان الحكمه ، ج 5، ص 402)


 







متن امنیتی


گزارش تخلف
بعدی